2012 - PRI ke BKD

Salam semua.
PRI aka Taman Paya Rumput Indah manakala BKD aka Taman Bukit Katil Damai 2. Alhamdullilah perjalanan hidup selepas melepaskan jawatan yang diidam-idamka dahulu di PMSB telah menyempurnakan impian aku untuk memiliki sebuah rumah Semi-D. Insyalah tahun 2012 aku akan menjadi warga Bukit Katil Melaka.

Doakan aku dan keluarga bahagia semua. Sokongan tanpa henti anda terhadap den, amat2 den hargai. Insyallah den akan jemput semua kawan2 datang kerumah baru den di Bukit Katil Damai 2 nie.





Sehingga kita berjupa lagi. Bye semua.

Comments

Tariq Fuad said…
tahniah,hehe..aku dh tau lama tapi wat2 x tau jer,hehe..
AhboNd 2020 said…
Mesti ada org cerita nie...Aku boleh agak sapa yang cerita nie..hahahaha..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)