Impian 2011...

Salam semua. Apa khabar. Seperti sedia maklum saya sudah tidak lagi berkhidmat dengan Pantai Medivest Sdn Bhd (Incinerator Plant) lagi..tetapi hati masih lagi berada disana..cuma tidak seperti dahulu...Kehidupan sekarang lebih tenang dan bahagia...Terima kasih semua..Terutama APM yang selalu support saya...dan juga MSI, RK, NMN, S, NN, KJ dan semualah yang ada kat situ...Sokong kamu tak terbalas...

Lupa pulak...sekrang nie dah capai angka 36..wow besar tu dan akan meningkat setiap tahun. So impian 36 dan seteruanya adalah untuk....

1. Tahun nie nak capai BMI yang baik untuk saya itu...berat badan mesti dibawah 70kg...Apa yang saya buat sekrang nie..saya sedang menjalani diet carbo..Diet yang teramat sukar melawan nafsu...maksudnya saya kurangkan pemakanan yang mempunyai carbo yang tinggi...So dalam semua pekara kita mesti ada tempat rujukan...rujukan saya dan penasihat pemakanan saya adalah Puan RK dan husband...Insyallah saya boleh...

2. Nak jadi pemanupulate emas yang baik..tahun nie. Dah lama dah ikut dan baca mengenai pelaburan emas..kali ini saya nak belajar bagaimana nak manupulate sistem emas menjadikan kita lebih kaya raya berharta atau dalam erti lain...nak jadikan jumlah emas meningkat dan meningkat dan meningkat jumlah kumpulnya sama dengan jumlah duit terkumpul..klu boleh..klu tak pun janji kita berilmu....hehehe itu yang penting.
Step pertama..nak pergi kursus anjuran bro karim..dia raja segala raja manupulate terhebat setakat hari ini dr pandangan peribadi denlah...org lain tak tahulah...hahaha...

3. Nak maintain gaya hidup sebergini....Insyallah boleh...amin.

4. Nak pergi Umrah tahun ini...Doa doakanlah saya..amin amin amin

............................................................................. 

 Semoga den berjaya mengusahakan impian 36 den....Impian 40 dah nak tercapai...Insyallah. Bye n salam.

Comments

♥nrina♥ said…
insyaallah mama doakan tercapai hendaknye...love u hehe..

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)