36 Tahun..

Happy Birthday kepada aku...Selamat menyambut ulangtahun kelahiran yang ke-36 tahun. Perhh..It just a number bro..Hahaha...Apa apa pun aku amat-amat bersyukur yang tak terhingga dengan limpah rahmat dan kurniaNya kepada diri ini...Amin amin amin...Semoga perjalanan hidup ini yang seterusnya dipermudahkan dan dipersenangkan hendakNya..amin amin.

Pada usia 36 tahun aku sudah pencen awal...Apa apa pun aku akan cuba untuk memperbaiki taraf hidup aku dari semasa ke semasa. Kepada keluarga yang tak jemu jemu sokong. Terima kasih. Kepada kawan kawan yang sering memberikan kata2 positif dan sokong juga aku ucapkan ribuan terima kasih. Semoga Allah membalas jasa baik anda semua. Amin amin amin.

Sudah 3 tahun aku sambut majlis kelahiran ini di Indonesia. Kali ini aku sambut di Malaysia dengan keluarga..Alhamdullillah. Bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)