Meninggal Dunia...Mak Mertua

Salam semua.
Al fatihah untuk roh mak mertua saya, sebelum anda membaca dan meninggalkan blog ini. Pada 7hb December 2010 pada jam 1240 tengahari, Mak mertua saya telah dijemput untuk ke negeri yang kekal abadi. Alhamdullilah semua urusan pengurusan jenazah selamat dilakukan tanpa sebarang kesulitan.

Mak mertua saya meninggal dirumah saya dan dimandikan serta dikapankan dirumah saya kemudian disembahyangkan di Masjid Paya Rumput. Jenazah dikebumikan di kampung Sungai Putat Melaka. Alhamdullilah semua urusan selesai sekitar jam 630petang.

Al-fatihah untuk roh Mak Mertua saya.

Sehingga berjumpa lagi. Bye n salam

Comments

Tie said…
Salam takziah dan AlFatihah buat arwah.

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)