Impian 2011...

Salam semua. Beberapa hari lagi kita akan meninggalkan tahun 2010 yang telah kita lalui dengan suka dan duka. Alhamdullilah walaupun dia sudah menjadi kenangan tetapi kita boleh jadikan ia sebagai sempadan yang baik kalau ada pekara yang kurang baik berlaku. Kalau pekara yang baik berlaku untuk tahun itu, kita jadikan panduan dan penambahbaikan.

Saya percaya, masing-masing mempunyai impian dan harapan baru untuk tahun baru ini. Begitu jugalah saya. Saya mempunyai impian baru ditahun baru mendatang ini. Pada tahun 2010, hampir menjadikan satu tahun yang menceriakan saya. Ya ALLAH sesungguhnya aku berterima kasih denganMu, diatas apa yang telah dianugerahkan.

Impian tahun 2011...
....ada beberapa pekara yang belum selesai untuk IMPIAN BESAR aku....yang mana setiap tahun kena pertingkatkan untuk merealiasasikan berjaya. So impian tahun 2011 adalah maintance apa yang telah aku buat sekarang dari segi emosi, keluarga dan kewangan. So semua impian tahunan aku berasaskan impian besar aku..

**************************************

Mungkin tahun 2011, aku akan membuat satu kejutan untuk mereka yang tidak menyangkanya. Aku dah plan benda nie terlalu lama dan aku akan melakukannya. Ini adalah satu pekara yang sukar dan harus aku lalukan pada tahun 2011. Mungkin awal tahun atau middle tahun. Terima kasih mama, ayah, emak dan sebahagian keluarga aku yang telah bersetuju dengan usul ini. Amin. Ya ALLAH, kau permudahkanlah perjalananan hidup hambamu ini...Amin.

*************************************
Sekian terima kasih. Bye n salam
Restuilah dan sokonglah dengan apa yang akan aku lakukan demi masa depan dan masa kegembiraan aku.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)