35 Tahun.

Salam semua.
Itu adalah dalam bentuk nombor yang telah dan harus aku lalui. Semua akan bertambah angka kehidupan mereka. Alhamdullilah telah 35 tahun aku menghirup udara dibumi ALLAH ini. Syukur rasanya yang tak terhingga.

Maka akan tersisalah 5 tahun lagi untuk aku mengejar impian 40. Berjayakah aku...insyallah kalau diizinkan Allah yang satu. Aku kena percaya dengan berkat usaha dan iktizam yang kuat, aku pasti akan berjaya. Disamping element support yang lain seperti sokongan isteri, anak-anak, keluarga dan kawan-kawan (yang memang erti kawan)...serta element kepercayaan diri...berusaha dan bertawakal. Insyallah pasti boleh dan berjaya. Amin

Bye n salam semua.

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)