Harga Diri...Sensitive

Salam semua...

Betapa pentingnye harga diri anda?..Sanggupkah anda melupakan dan tinggalkan apa yang ada sekarang dan perolehi sekarang sekadar ingin mempertahankan harga diri anda?..Bagi aku ada pentingnya harga diri kita dipertahankan..Bagi aku lagi selagi aku merasa harga diri aku tidak diperolok-olokkan dan perbudak-budakan akan akan terus bertahan selagi aku mampu...Tapi diIndonesia ini kebanyakan mereka akan mementingkan harga diri...Ini yang aku lihat dan tempuhi.

Semenjak dua menjak nie...hati dan perasaaan ku semakin sensitive..Mungkin sebab sudah tua atau berjauhan nie...Klu tengok cerita sedih aku turut bersedih atau membaca entry email atau blog yang sedih ..aku boleh turut bersedih...mcm pempuan pulak..tapi ini yang aku alami...Jiwa semakin sensitive...

Bye n salam..

Comments

♥nrina♥ said…
mungkin klu mama ditempat ayah..mama lebih sensitif cuma bezanya mama kat sini terlalu bz dgn kerenah anak2 yg tak berkesudahan...

takpelah ayah...utk mencapai kejayaan mmg kene bersusah2 dulu dan berkorban...walaupun mama sebenarnya mmg tak setuju tapi mama kene kuatkan semangat ayah yg berada kat sana...

mama dan anak2 sentiasa merindui dan menyayangi ayah...
Ahboy2020 said…
Klu tanya aku untuk masa sekarang ni.Aku sanggup boss hilang semuanya,wlupun aku tak rela.asalkan jalan yang aku pilih tu,menemuikan aku dengan kebahagian hidup.

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)