Kereta Baru..Dmax 3.0 Manual

Tanggal 19hb November 2008, sepatutnya aku kena g ambik kereta Isuzu Dmax 3.0 dekat kedai yang aku beli kereta ni tp dah ader audit masa tu, maka aku suruh abg Hamzah pergi ambik. Kereta nie aku beli untuk bisnes kain aku dengan ader bisnes2 kecik yang lain.

Bak kata abg hamzah. Kalau kau beli untuk tujuan melawak aku tak galakkan tetapi untuk tujuan bisnes atau yang boleh menjana pendapatan melalui kereta nie aku sokong dan galakan. Maka aku pun terus buat pembelian. Isuzu nie baik dan bagus. Member aku keja TNB, dia org gunakan Isuzu nie.

So bertambahlah kereta kat rumah aku..Chow semua.







Comments

Anonymous said…
zoff, c'grates! makin maju nmpak.. chaiyok!

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)