Kesihatan Ayah....

Assalamualaikum semua
Ceria ceria semua dibulan pose nie...Kesihatan ayah den semakin uzur...kenkadang takleh bangun...sekarang nie boleh bangun tetapi kena pimpin...Sebelum sebelum nie, aku balik kg lepas asar...tetapi rutin nie aku ubah sebab..kenkadang ayah dah dimandikan oleh adik aku (Anip)...aku sebenarnya nak mengurangkan kerja anip...akhirnya aku balik lepas zohor...so aku akan balik rumah semula selepas pukul 6ptg...kira dapat berbuka dengan anak2 gak...

Aku cuba untuk mengurangkan kerja atau bebanan adik aku....aku pernah alami semua ini...dan aku pasti perasaan dia juga terganggu...Aku harap dengan rutin yang aku ubah nie dapat lah serba sedikit meringankan kerja dia...aku akan mandi dan tukar semua keperluan ayah...iaitu Mandi, tukar kain dan baju serta kasi makan dan minum serta letakkan dia kat tempat tido...atleast tak mengganggu adik dan mak aku nak berbuka nanti...

Semoga ayah sihat dan den rehda dengan apa yang berlaku. Inilah ujian untuk den dan keluarga..kena terima...Doakan ayah den sihat...semoga semua ceria..dah jangan sedih sedih...Raya dah tak lama lagi...hehehee...

Bye n salam

Comments

BADRULASIYAH said…
AYAH adalah segalanya...dia berkorban utk kita dr kecil hingga dewasa....tahniah penulis blog... satu perkongsian yg menarik dan tersentuh

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)