Hari hari..Perasaan Yang Tidak Menentu

Salam semuanya...
Mungkin aku ini terlalu banyak negetive dalam otak aku...menyebabkan seminggu ini aku dalam keadaan binggung...bengang...Entahlah..silap aku kot...tapi aku cuba juga mententeramkan jiwa aku...susah gak bila dah berumur nie. Entahlah.

Pernah kawan kawan aku beritahu..iaitu kalau kita cuba dapat sesuatu maka kita akan kehilangan sesuatu..iaini kita tidak akan dapat kedua-duanya...Maka aku telan hari ini apa yang sedang usahakan...Kadang tu rindu dengan masa-masa yang dahulu...santai jer..tapi itu dahulu dan hari ini dan besok ia akan berubah...Entahlah...apa nak jadi nie...hanya aku sahaja yang tahu...perlukah mereka yang dekat tahu....entahlah muking tidak kot...Biarlah mereke tahu...Tapi dalam hidup ini perlu berkongsi....Entahlah...

Entahlah....biarlah aku membawa diri ini dan mententeramkan secara natural...hahahaha..ada ker?...spritual boleh ker?...Entahlah...banyak-banyaklah beramal..Insyallah dan pasti aku boleh tenteram...Kadang2 aku rasa lebih baik aku berkerja di Indonesia...sebab. Ada banyak sebab...Kadang2 aku rasa terbalik pulak bila berada disana...entahlah...mungkin ini perasaaan umur 35 tahun kot....

Dahlah...bosanlah...apa nak jadi nie...Nanti yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran...haruskah aku pilih sekarang atau aku biarkan seperti ini...entahlah...untung sabut timbul untung batu tenggelam...dua-dua ada untung sendiri....malaslah nak pikir...tak pikir sakit otak pulak..hahahaa...nak layan baca bukulah...insyallah boleh tenang....

Sehingga berjumpa lagi...Bye n salam

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)