Hari raya 2008

Dah terlambat kot nak kasi update gambar raya kat sini..yer ker...eheheh, tapi masih ader lagi moode raya kot....eheheeh..

Malas nak bercerita panjang just nak sharing a few picture masa raya tempoh hari..gambar my family semua. Best raya tahun nie sebab aku g beraya di kampung aku di felda bukit senggeh..first time setelah empat tahun berkahwin..eheheeh...

1. nie anak buah, anak aku dengan pakcik dan busu dia org...dr kiri belakang..pais, teha, busu, pakcik, ejah...depan kiri...ikmal..seha..zikry dan sopea...eheheheh


2. bermula dari kiri..lin..along..pais..teha..seha..ejah dan penyebuk..anak aku..eheheh zikry


3. yang baju biru..tu...kekasih awal dan kahir..eheheheh...ayah dan emak aku..ehehehe



4. Acara tahunan...ehehehe...acara bermaafan sekeluarga...kat sini..semua sedih2 beb...bermula yg tua dalam kelurga..ehehe    along dulu


5. Diikuti Ngah pulak


6. Aku pulak...sepatutnya Uda...tp uda tak dapat dtg sebab beraya rumah mertua..ehehheh..


7...aku tengah dok sedih maaa...mohon ampun dan halal makan minum..manalah tahun ader silap sepanjang kita dah besar panjang nie....

8..Bulantan kekuargaan telah dibentuk...maka acara ini akan berpusing..bermula dengan anak dan adik beradik dan diikuti dengan menantu dan anak buah...eheheh





9. Keluarga Ngah..Kak Ngah (Salwanah)..Ikmal, Sopea dan Ngah aku (Muhyedin)


10. Keluarga Aku..eheheh...


11......gambar ramai2..


12. Special memory..eheheheh


13. Along, Idah dengan Mak Ayah


14. Aku gan Wife..pulak



15. Anip, Idah gan Ayah Emak


16. Keluarga Ngah dgn Emak Ayah

17. Sebelum gerak ke kubur...


18. Depan rumah Mertua Uda..eheheh



19. Aku dengan Tuan Inspector...Tuan Mamat..eheheeh..sepupu aku dekat kemendor, berjumpa di rumah Makcik dan pakcik Jang aku...eheheh

20. Bergambar beramai di depan rumah Pak Uso Aziz aku..eheheh (sebelah ayah)



21. Bergambar didepan rumah Pak Itam Jalil aku..ehehehehe (sebelah ayah)

22. Gambar mak uda dan pak uda...(sebelah mak aku)


23. Pulang semula ke rumah..setelah abis mengayau..di rumah saudara...penat oooo


24. Nie nenak belah org rumah aku...eheheheh



24. Aku dengan wife depan rumah mertua kau di Kg Sungai Putat...eheheh

25. sempat lagi ke Jaya Jusco..ehehehe



26. Bermain bunga api di rumah Abg Hamzah...




Sekian terima kasih...gambar jer...sorry..

Comments

Popular posts from this blog

Gabenor Bank Negara Malaysia (BNM)...

Dividen ASB 2009

Koperasi Wawasan Malaysia Berhad (KOWAMAS)